Te rugam sa completezi formularul de mai jos cu toate detaliile solicitarii tale, iar noi iti vom raspunde in maximum 24 h.
Reglementarile legale privind solutionarea oricaror reclamatii:
1.
www.anpc.ro
2. Daca ai probleme legate de o comanda care nu par a putea fi rezolvate prin acest formular de retur sau cu persoana cu care discuti, te rugam sa trimiti un email la
info@eOrion.ro
, iar noi iti vom raspunde in maximum 24 h.
3. Solutionare online a litigiilor pe site-ul Uniunii Europene:
click aici
In cazul in care doresti sa faci un retur al produselor comandate pe
www.eOrion.ro
, te rugam sa verifici urmatoarele inainte de a completa formularul de sesizari:
Clientul este obligat sa notifice www.eOrion.ro intentia sa de a returna produsul/produsele achizitionat/e in termen de maximum 14 zile de la primirea produsului/produselor. Clientului ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maximum 14 zile de la data primirii comenzii.
1. Inainte de completarea formularului de sesizari, te rugam sa te asiguri ca produsele pe care doresti sa le returnezi se incadreaza in conditiile
dreptului de retur
.
2. Dupa aprobarea formularului de retur, vei fi informat prin e-mail asupra cererii tale. Te rugam ca in momentul expedierii sa mentionezi pe AWB numarul comenzii.
3. Costurile de transport sunt in sarcina Clientului, definite in
Termeni si conditii
. Doar in cazul produselor defecte, costurile de retur sunt in sarcina Furnizorului (conform Legii nr. 353/2018).
4. Returul se va face prin curierii agreati: GLS, Urgent Cargus sau Fan Courier. Produsul/produsele vor fi preluate de un agent la curierului. Clientul are obligatia de a trimite exact produsul/produsele aprobate prin formularul de sesizari, impachetate corespunzator pentru a evita degradarea marfii.
5. Coletele care nu vor indeplini conditiile mai sus mentionate vor fi refuzate.
6. In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat, Furnizorul (definit in
Termeni si conditii
) va considera returul nevalid si va fi indreptatit sa refuze restituirea pretului.
7. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mult 7 zile de la confirmarea returului prin virament bancar.
8. Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar. Solicitam sa completezi contul IBAN, numele bancii in momentul completarii si trimiterii formularului de sesizari. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.
9. Produsele achizitionate direct din magazinul nostru, unde este posibila testarea acestora impreuna cu personalul calificat S.C. Orion & GDS Electric S.R.L., nu se supun ordonantei OUG 34/2014.
10.Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor achitate de catre client, nu se ramburseaza.
11.Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorului fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.
Te asiguram ca incercam sa evitam orice fel de situatie neplacuta, ca suntem transparenti si deschisi oricarei solutionari amiabile.
Iti multumim pentru increderea acordata.