• Transport gratuit peste 150 lei
  • Livrare rapidă și opțiuni de plată flexibile
  • Consultanță personalizată
  • Garantie 24 luni
  • Suport tehnic gratuit post-vânzare
X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Politica de retur

1. Dreptul de retur

Conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului Nr. 34 din 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta:

“Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”

Clientul este obligat sa notifice Furnizorul intentia sa de a returna produsul/produsele achizitionat/e in termen de maximum 14 zile de la primirea produsului/produselor.

Pentru a-ti exercita dreptul de retur este necesar sa completezi formularul de retur .

Clientului ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maximum 14 zile de la data notificarii.

Returnarea contravalorii produsului poate fi amanata in cazul in care S.C. Orion & GDS Electric S.R.L. nu a primit produsul returnat si nici o dovada ca acesta a fost expediat (oricare dintre cele doua variante intervine prima) in maximum 14 zile din momentul notificarii S.C. Orion & GDS Electric S.R.L. cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract.

Returnarea produselor se va face prin curieratele rapide agreate:GLS, Fan Courier, Urgent Cargus.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre Client. Doar daca produsele sunt defecte, cheltuielile de retur vor fi suportate de Furnizor (conform Legii nr. 353/2018).

2. Returul

  1. Inainte de completarea formularului de retur , te rugam sa te asiguri ca produsele pe care doresti sa le returnezi se incadreaza in conditiile dreptului de retur, metionate mai sus.
  2. Dupa aprobarea formularului de retur, vei fi informat prin e-mail asupra cererii tale. Te rugam ca in momentul expedierii sa mentionati pe AWB numarul de retur (numarul primit la completarea Formularului de sesizari).
  3. Costurile de transport se vor calcula conform site-urilor Fan Courier, Urgent Cargus sau GLS si sunt in sarcina Clientului. Doar daca produsele sunt defecte, cheltuielile de retur vor fi suportate de Furnizor (conform Legii nr. 353/2018).
  4. Returul se va face prin curierii agreati Fan Courier, Urgent Cargus sau GLS. Produsul/produsele vor fi preluate de un agent al curierului selectat. Clientul are obligatia de a trimite exact produsul/produsele aprobate prin formularul de retur, impachetate corespunzator pentru a evita degradarea marfii.
  5. Coletele care nu vor indeplini conditiile mai sus mentionate, vor fi refuzate.
  6. In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat, Furnizorul va considera returul nevalid si va fi indreptatit sa refuze restituirea pretului.
  7. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mult 30 zile de la confirmarea returului prin virament bancar.
  8. Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar. Va solicitam sa completati contul IBAN, numele bancii in momentul completarii si trimiterii formularului de retur. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.
  9. Produsele achizitionate direct din magazinul nostru, unde este posibila testarea acestora impreuna cu personalul calificat S.C. Orion & GDS Electric S.R.L., nu se supun ordonantei OUG 34/2014.
  10. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor achitate de catre client, nu se ramburseaza .
  11. Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorului fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

3. Conditii de retur

  1. In cazul in care se returneaza mai multe produse de acelasi fel (acelasi cod), se poate returna un singur produs desigilat, restul fiind acceptate numai daca sunt sigilate.
  2. Termenul de retur este de 14 zile din momentul primirii coletului si priveste doar persoanele fizice.
  3. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalaj original, cu toate componentele si accesoriile primite la cumparare, cu etichete intacte si fara a prezenta urme de folosire, deteriorare sau uzura, fara urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate si va fi insotit de factura fiscala si chitanta.
  4. In cazul in care produsul returnat are ambalajul deteriorat sau incomplet, sau nu este in ambalajul original, este descompletat, nu are etichetele intacte, prezinta urme de folosire, socuri electrice sau interventii neautorizate, ne rezervam dreptul de a refuza returul sau de a retine o parte din valoarea returului reprezentand prejudiciile aduse. Valoarea retinuta va fi comunicata ulterior.
  5. Produsul/produsele trebuie impachetate corespunzator in alta cutie (pregatite pentru retur), nu in ambalajul original al produsului.
  6. Ne rezervam dreptul de a refuza returul in cazul repetarii (peste 2 retururi ).
  7. Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision perceput pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii. Acest comision va fi comunicat in baza constatarii estetice si tehnice a produsului returnat.
  8. Produsele Schneider Electric stocabile la Schneider Electric sunt eligibile pentru retur cu aplicarea unei taxe de restocare de 15% din valoarea fiecarui produs returnat.

4. Excludere de la retur

  1. Produsul are ambalajul deteriorat sau incomplet sau nu este in ambalajul original.
  2. Produsul este descompletat.
  3. Produsul nu are etichetele intacte.
  4. Produsul prezinta urme de folosire, socuri electrice si/sau interventii neautorizate.
  5. Conductori si cabluri electrice comandate la lungimi diferite fata de lungimea unui colac. Sunt taiate la dimensiunea comandata, sunt special pregatite, astfel incat sunt excluse de la retur.
  6. Nu sunt incluse in dreptul de retragere produsele incluse in Comenzi speciale (Comanda speciala reprezinta produs/e comandat/e de Client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care poate/pot fi livrat/e pe baza unei comenzi ferme si/sau a platii unui avans, in termenii agreati de parti. De asemenea, tot in cadrul Comenzilor speciale vor fi incluse produsele fabricate conform solicitarilor Clientului, cu caracteristici specifice, produse ce difera de produsele standard din gamele incluse in Site). Furnizorul il va informa pe Client daca unul sau mai multe produse sunt parte a Comenzii speciale).
  7. Aparatajele colorate, prizele si intrerupatoare (altele decat alb si grafit) sunt excluse de la dreptul de retur.
  8. Produsele Schneider Electric nestocabile sunt excluse de la retur. Clientul va fi informat in discutia telefonica pentru confirmarea comenzii daca produsul/produsele Schneider Electric este/sunt nestocabil/e si este/sunt exclus/e de la retur. Daca clientul confirma comanda, se va emite o factura de avans pentru produsele respective.
  9. Produsele Schneider Electric nestocabile se vor livra in unitatea de livrare, clientul urmand a fi informat la discutia telefonica de confirmare a comenzii care este unitatea de livrare specifica pentru fiecare cod si este/sunt exclus/e de la retur.
  10. Produsele Himel nestocabile sunt excluse de la retur. Clientul va fi informat in discutia telefonica pentru confirmarea comenzii daca produsul/produsele Himel este/sunt nestocabil/e si este/sunt exclus/e de la retur. Daca clientul confirma comanda, se va emite o factura de avans pentru produsele respective.
  11. Produsele Himel nestocabile se vor livra in unitatea de livrare, clientul urmand a fi informat la discutia telefonica de confirmare a comenzii care este unitatea de livrare specifica pentru fiecare cod si este/sunt exclus/e de la retur.
  12. In cazul achizitionarii de mostre, se va solicita plata in avans, acestea fiind excluse de la dreptul de retur.

5. Procedura de returnare

In cazul in care doreti sa returnati un produs, este necesar sa urmati urmatorii pasi:

  1. Logeaza-te in site-ul www.eOrion.ro cu contul tau de Client si compleaza  Formularul de retur .
  2. Asteapta aprobarea cererii de catre un agent din service.
  3. Impacheaza ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
  4. Te rugam sa nu indepartati etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplica schotch sau etichete pe ambalajul original al produsului.
  5. Mentioneaza numarul Formularului de retur pe cutia exterioara (nu pe cea originala a produsului).
  6. Vei fi contactat de un curier Fan Courier/Urgent Cargus/GLS pentru efectuarea returului la urmatoarea adresa:

S.C. Orion & GDS Electric S.R.L., Baia Mare, Bd. Regele Mihai I nr. 108, cod 430013.

  1. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre Client. Doar daca produsele sunt defecte, cheltuielile de retur vor fi suportate de Furnizor (conform Legii nr. 353/2018).
  2. Orion & GDS Electric S.R.L nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti solictam sa ne trimiti coletul asa cum le livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.
  3. Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, iti transferam banii in cel mult 7 zile de la notificarea cererii de retragere din contract. Ne poti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii Formularului de retur   completezi contul bancar, numele bancii, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.
  4. Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne poti contacta la telefon 0744.331.414 in timpul orelor de program sau ne poti scrie la adresa info@eorion.ro

Daca intampini orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, poti solicita consultare suplimentara la telefon 0744.331.414 sau ne poti scrie pe adresa info@eorion.ro.

Title1
Title 2
Footer left
Footer right
înregistrează-te

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

powered by teamshare
© Copyright 2025 eOrion.ro
designed by headstart.ro