Procedura de retur

PROCEDURA DE RETUR

1. Inainte de completarea formularului de retur (disponibil aici, daca aveti cont pe site sau aici, in cazul in care ati facut comanda fara sa fiti autentificat), va rugam sa va asigurati ca produsele pe care doriti sa le returnati se incadreaza in conditiile dreptului de retur, metionate mai sus.
2. Dupa aprobarea formularului de retur, veti fi informat prin e-mail asupra cererii dumneavoastra. Va rugam ca in momentul expedierii sa mentionati pe AWB numarul de retur (numarul primit la completarea Formularului de retur).
3. Costurile de transport se vor calcula conform site-ului Fan Courier si sunt in sarcina Clientului.
4. Returul se va face prin curierul agreat-Fan Courier. Produsul/produsele vor fi preluate de un agent Fan Courier. Procedura agreata de Fan Courier, in cazul retururilor, este de a primi comanda de transport de la Furnizor si a trimite un curier la Client pentru returul produsului/produselor. Clientul are obligatia de a trimite exact produsul/produsele aprobate prin formularul de retur, impachetate corespunzator pentru a evita degradarea marfii.
5. Coletele care nu vor indeplini conditiile mai sus mentionate, vor fi refuzate.
6. In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat, Furnizorul va considera returul nevalid si va fi indreptatit sa refuze restituirea pretului.
7. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mult 30 zile de la confirmarea returului prin virament bancar.
8. Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar. Va solicitam sa completati contul IBAN, numele bancii in momentul completarii si trimiterii formularului de retur. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.
9.Produsele achizitionate direct din magazinul nostru, unde este posibila testarea acestora impreuna cu personalul calificat S.C. Orion & GDS Electric S.R.L., nu se supun ordonantei OUG 34/2014.
10.Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor achitate de catre client, nu se ramburseaza .
11. Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorului fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

 

CONDITII DE RETUR

1. In cazul in care se returneaza mai multe produse de acelasi fel (acelasi cod), se poate returna un singur produs desigilat, restul fiind acceptate numai daca au ambalajele sigilate.
2. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalaj original, cu toate componentele si accesoriile primite la cumparare, cu etichete intacte si fara a prezenta urme de folosire, deteriorare sau uzura, fara urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate si va fi insotit de factura fiscala si chitanta.
3. In cazul in care produsul returnat are ambalajul deteriorat sau incomplet, sau nu este in ambalajul original, este descompletat, nu are etichetele intacte, prezinta urme de folosire, socuri electrice sau interventii neautorizate, ne rezervam dreptul de a refuza returul sau de a retine o parte din valoarea returului reprezentand prejudiciile aduse. Valoarea retinuta va fi comunicata ulterior.
4. Produsul/produsele trebuie impachetate corespunzator in alta cutie (pregatitie pentru retur), nu in ambalajul original al produsului.
5. Ne rezervam dreptul de a refuza returul in cazul repetarii (2 retururi ).
6.Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision perceput pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii. Acest comision va fi comunicat in baza constatarii estetice si tehnice a produsului returnat.

 

EXCLUDERE DE LA RETUR

1. Produsul are ambalajul deteriorat sau incomplet, sau nu este in ambalajul original.
2. Produsul este descompletat.
3. Produsul nu are etichetele intacte.
4. Produsul prezinta urme de folosire, socuri electrice si/sau interventii neautorizate.
5.Nu sunt incluse in dreptul de retragere produsele incluse in Comenzi speciale (Comanda speciala reprezinta produs/e comandat/e de Client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care poate/pot fi livrat/e pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. De asemenea, tot in cadrul Comenzilor speciale vor fi incluse produsele fabricate conform solicitarilor Clientului, cu caracteristici specifice, produse ce difera de produsele standard din gamele incluse in Site). Furnizorul il va informa pe Client daca unul sau mai multe produse sunt parte a Comenzii speciale).