Garantie

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Directiva 1999/44/CE.
Produsele Furnizorului sunt garantate pentru o perioada de 24 luni de la data livrarii.


La solicitarea garantiei este necesara prezentarea/expedierea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente la sediul Furnizorului, in ambalaj original, precum si o copie a facturii fiscale care atesta cumpararea lor. In cazul nerespectarii acestor prevederi, produsele pot fi returnate solicitantului fara a i se solutiona garantia.
Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre Furnizor (pentru produsele ce se incadreaza in garantia producatorului). Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL Furnizorului, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.
Pentru pastrarea caracteristicilor calitative ale produselor, trebuie sa respectati recomandariile de intretinere conform simbolurilor de pe eticheta produsului. Orice incalcare a acestora duce la anularea garantiei.


Garantia mai sus mentionata nu se aplica in cazul defectelor imputabile Clientului, cum ar fi:
1. Defecte provocate de Client ca urmare a nerespectarii instructiunilor din fisa tehnica a produselor, sau utilizarea acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute.
2. Manipulare si exploatare neglijenta (socuri electrice, mecanice, termice, grad ridicat de impuritati si/sau umiditate excesiva, montarea gresita sau instalare in alte pozitii decat cele mentionate in fisa tehnica, obiecte straine sau lichide intrate in echipament, intemperii, catastrofe), sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare.
3. Alimentarea la alte tensiuni sau frecvente decat cele prevazute de producator.
4. Defecte din cauza cablurilor de legatura, impamantarii sau din cauza conectarii/deconectarii echipamentelor (produselor) in timpul fuctionarii.
5. Interventii asupra echipamentelor indiferent de natura lor fara acceptul scris al Furnizorului.
6. Defecte din cauza transportului aflat in sarcina Clientului, manevrarea sau depozitarea in conditiii impropri de catre Client.
7. Furnizorul este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de Client a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator.